kucukcezve

GÜLÜMSE

Monday, April 24, 2006

AHH BARBUNYA AHH
barbunyam beni çok üzüyor .inanılmaz bulantım var.hiçbir şekilde tarif edemeyeceğim kadar berbat bir şey sürekli hasta gibiyim ve sabahtan beri tek yaptığım şey peynir ekmek ve çubuk kraker yemek ve de çıkarmak tabii
meğer ne kadar zormuş anne olmak annemi anlamaya başladım ......içim kıyılıyor hasta oluyorum ama ya barbunyam beslenemezse diye üzülüyorum... ya işte böyle... sanırım yarın rapor alacağım biraz evde olsam daha iyi olacak

1 Comments:

At 12:09 PM, Blogger kedi said...

evet yaa küçücük minicik bitanecik cezvemmmm,okula da ruh gibi gelip gidiyorsun bu barbunya bey ;P yüzünden:)))

dedik ya sana,4 aydan sonra hepsi geçecek .işte anne olmanın zorluluklarına adım attın bileeee.

anneler kulübüne ve aramıza hoşgeldiiiin cezvem:)))

 

Post a Comment

<< Home