kucukcezve

GÜLÜMSE

Thursday, March 30, 2006

M.Ö. 2000 / HİTİTLER'den kalma bir duvar yazısı...

TANRIM BENİ YAVAŞLATTanrım beni yavaşlat,Aklımı sakinleştirerek kalbimi dinlendirZamanın sonsuzluğunu göstererek bu telaşlı hızımıdengeleGünün karmaşasi içinde bana sonsuza kadar yaşayacaktepelerin sükunetini ver. Sinirlerim ve kaslarımdaki gerginliği, belleğimdeyaşayan akarsularn melodisiyle yıka, götür. Uykunun o büyüleyici ve iyileştirici gücünü duymamayardımcı olAnlık zevkleri yaşayabilme sanatını öğret; Bir çiçeğe bakmak için yavaşlamayı, güzel bir köpekyada kediyi okşamak için durmayı, güzel bir kitaptan birkaç satır okumayı, balıkavlayabilmeyi, hülyalara dalabilmeyi öğretHer gün bana kaplumbağa ve tavşanın masalını hatırlat.Hatırlat ki, yarışı her zaman hızlı koşanın bitirmediğini, yaşamda hızı arttırmaktançok daha önemli şeyler olduğunu bileyimHeybetli meşe ağacının dallarından yukarıya doğrubakmamı sağla.Bakıp göreyim ki, onun böyle güçlü ve büyük olmasıyavas ve iyi büyümesine bağlıdır.Beni yavaşlat Tanrım ve köklerimi yaşam toprağının kalıcı değerlerine doğrugöndermeme yardım et. Yardım et ki, kaderimin yıldızlarına doğru daha olgunve daha sağlıklı olarak yükseleyim.Ve hepsinden önemlisiTanrım,Bana değiştirebileceğim şeyleri değiştirmek içinCESARET,Değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etmek için SABIR,Ikisi arasindaki farkı bilmek için AKIL ver

2 Comments:

At 2:28 AM, Blogger sadişş said...

slm hoşgeldn aramıza..

 
At 2:00 AM, Blogger Asortik Krep said...

Hititlerin yazısına bayıldım..Hoşgeldin bu arada..Turkuaz Kıyılardan merhaba..

 

Post a Comment

<< Home